Stress, stress och lite smycken

Hejsan svejsan! Jag har inte haft tid att uppdatera de senaste dagarna, eller veckorna till och med...? Det har varit väldigt mycket i skolan men jag hankar mig fram. Idag har jag suttit med matten, franskan och SO:n ett bra tag och jag känner mig väldigt stolt över mig själv nu. Snart ska jag läsa igenom min sammanfattning av stormaktstiden och sedan blir det nog middag, duscha och sooova! Jag är inte bara extremt pluggig nu utan även trött. En inte så trevlig kombo, men det har ju löst sig som ni ser. :)

Eftersom jag måste ta en liten paus från alla kungar och krig vi hade här i världen på 1600-talet tänkte jag börja på en ny bloggheader igen. Jag har ju inte gjort något med den jag har nu på ett tag, och designen överhuvudtaget är inte så värst snygg med menyboxar i fel storlek och streck hit och dit. Well, shit the same! (Kan man säga så, huh?)
Okej, om vi nu ska glida in på smyckesämnet så handlar det enbart om att jag var hemma hos en av mina väldigt nära vänner. Hon gör smycken som hon faktiskt säljer, men nu är det i alla fall så att hon har gjort en ultrasuperduperfint halsband åt mig som faktiskt ser dyrt ut! Något sådant skulle jag aldrig kunna uppnå om jag skulle testa... och det är precis vad jag har gjort. Hon har lärt mig hur man gör arm- och/eller halsband av tunn fisketråd och pärlor. Hela "proceduren" genomförs hemma hos henne men jag har redan kommit en bra bit och det är jätteroligt!
Kram, Maja ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0