Om mig

OM BLOGGENS ÄGARE Jag, bakom bloggen och kameran, heter Maja och jag är en fotoglad tjej som fyller 13 lagom till hösten det här året. Jag har väldigt många intressen men för att nämna några så gillar jag att (förutom att fotografera) sitta vid datorn, läsa böcker, skriva noveller och dikter, teckna, lägga pärlplattor, umgås med familj och vänner, sporta och spendera tid med djur. Veterinär är ett mycket tänkbart yrke i framtiden för mig, ska ni veta!

ANGÅENDE BLOGGEN så startades MVSFOTO den 22 december 2010, men det var inte förrän nu 2011 som jag helt seriöst började skriva och pilla med kodning för att ge bloggen "ett snyggt yttre". Bloggen handlar mest om mitt liv, fotografering och mode. Mode i det här fallet, innefattar det mesta: kläder, smycken, smink, dagens kläder, shoppat och så vidare.

MIN FOTOUTRUSTNING består för tillfället bara av kameran Canon EOS 1000D, kitobjektivet EF-S 18-55mm och en kameraväska (från Lowepro) som också hörde till. Jag ska dock så snart som möjligt införskaffa ett starfilter, ett close up-filter, ett stativ och en ny väska. Lite att spara till, alltså...

Kommentarer
Postat av: Elza

SVAR: Aw, tack :)

det var den känslan jag liiiite var ute efter ^^

2011-01-03 @ 17:15:41
URL: http://elzafoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0