Difficile d'être malade!

Jag har varit hemma sedan igår eftersom jag har haft ont i magen, huvudvärk och halsont, och 38-graders feber. Dagarna har spenderats i soffan med ett kort undantag vid middagen igår och lunchen idag då jag lagaed soppa. En god, lättlagad soppa av potatis, morötter, lök och buljong som jag ska lägga upp bild + recept på lite senare! Det har alltså blivit min lunch och middag dessa två dagar.
Min lillasyster har ocks varit sjuk, hmen henne har det dock varit värre med - förra helgen hade hon upp till 40-graders feber och till råga på allt hade stackarn tappat rösten. Så hon missade alltså kusinbesöket vi hade. Nu är hon i alla fall frisk, en sån tur!

Idag har jag lyckats tillfriskna helt under dagens gång så imorgon blir det förhoppningsvis stan med två eller en av mina vänner. Då ska jag såklart köpa mockaväskan från Lindex som jag nämnde i förra inlägget, den är min störa kärlek på klädfronten just nu. :)


Väska från Lindex, 199 kr


Scarf från Lindex, 199 kr


Skor från H&M, 199 kr

Haha, jag märkte inte förrän nu att alla tre klädesplagg kostar 199 kr!
Kram, Maja ♥

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Krya på dig Maja :)

2011-02-18 @ 11:35:48
URL: http://lovisaworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0